מדיטציה, מיינדפולנס

כהתחלה, מאפשרת לנו המדיטציה לעצור לרגע. לנשום. לשים לב כי אנחנו נמצאים ולחזור הביתה. אל עצמנו. כהמשך היא עוזרת לנו ללמוד "לעצור" תוך כדי פעולה. להיות נוכחים בתוך המתקיים עכשיו, ולנוח תוך כדי עשיה. 

אפשרות מנוחה זו נותנת לנו את היכולת לראות את המתרחש בעיניים בהירות, וללמוד מתוך כך אפשרויות אחרות של קיום. 
בנוסף, מלמדת אותנו המדיטציה לנוח תוך כדי פעולה, ובאופן זה להיות נינוחים יותר וחיוניים יותר. 

 

לצד כל אלה, מלמדת אותנו המדיטציה לנוע בעולם עם לב פתוח. היא מלמדת אותנו להיות פתוחים לרגשותינו ולרגשות הסובבים אותנו, למצוא בנו לב אוהב ופועם ולתת לו מקום. 

 

הטכניקה בה אני משתמשת היא ויפאסנה. במדיטציה זו אנחנו משתמשים בריכוז ורגיעה בכדי לפתח ראיה בהירה. בנוסף, תרגול איכויות הלב, מחזיר אותנו אל האהבה הבסיסית שבנו. כלפינו וכלפי הסביבה. 

 

אפשרות למפגש אישי או בקבוצה

מפגשי תרגול מיינדפולנס אונליין - קבוצת תרגול מתמשכת. לפרטים נוספים.

מפגש אישי - במפגש אישי נתרגל ביחד, נהיה בתשומת לב למתרחש בתרגול ונתאים אותו לצרכים ולשגרת היומיום שלך. בנוסף תהיה הפניה לקריאה נוספת בין המפגשים.

© 2019 by Ma'ayan Pearlman.