top of page

שיעורי יוגה פרטיים


בתקופות מסויימות בחיי (וגם היום לעיתים), העברתי חלקים שונים בשיעורי היוגה בהתבוננות על אחרים. לפעמים זה היה בתקופות של חולשה גדולה ושיקום, בהן לא התאפשר לי לעשות את הדברים, לפעמים הפחד שלי או הגוף שלי ויכולותיו לא אפשרו לי, וגם היום, אפילו לאחר קורס מורים, עדיין יש דברים שאני עומדת, מסתכלת עליהם ומשתאה. סופגת לאט לאט את התנועה במבט, ויודעת שבקצב שלי הדברים יזוזו.

למרות כל אלו, המשכתי לתרגל בקביעות ולהגיע לשיעורים. פגשתי ועודני פוגשת בתסכול ובקושי וגם בשמחה כשמשהו פתאום משתחרר, מובן או מרגיש קצת אחרת. וכך או כך, אחרי שיעור התחושה היא של התייצבות, השקטה ונוכחות. איכויות ששמחתי ועודני שמחה לטפח.

אני יודעת היום שהשיעורים שתמכו בי היו שיעורים בהן היו מורות שלא האיצו בי, ונתנו לי את המרחב להיות כפי שאני ולנסות את הדברים בזמני. עם הזמן כל פעם נמצא בי עוד מעט בטחון לנסות עוד משהו שעדיין לא חקרתי או שהתייאשתי ממנו. לאט לאט גדל המרחב, ואני היום חזקה יותר משחשבתי שאהיה.

היום, לאחר יותר מעשור של תרגול, וגם לאחר תרגול בזמנים לא פשוטים (התאוששות ממחלה, הריון מלווה בבחילות קשות עד הלידה וגם לאחר הלידה), אשמח לתת לך את המקום להתמיד בתרגול ולמצוא את הקצב שמתאים לך. יש בי הרבה רגישות ורגישויות, ולכן אני מכירה את המקום של חיפוש אחר התנוחה באופן שירגיש נכון בגוף שלך. יש בי הרבה סבלנות וסקרנות, ואשמח ללוות אותך בחיפוש שלך ובהכרות שלך עם הגוף שלך.

אני בוגרת קורס המורים התלת-שנתי לויג'ננה בוינגייט, וכמו כן בעלת תואר ראשון בלימודי הודו מטעם האוניברסיטה העברית ותעודת מטפלת באיורוודה (רפואה הודית מסורתית). כלומר, אני מגיעה עם ראיה רחבה של עולם היוגה וסביבתו, ואשמח לחלוק זאת איתך.

פנו אליי לתיאום שיעור פרטי. אני נמצאת באזור גדרה-קריית מלאכי, ואשמח להגיע אלייך.



bottom of page